søndag 27. januar 2008

Award utfordring til meg...


Da har jeg jammen fått Award jeg også - og jeg har blitt utfordret..., av Anette (Broggis - http://broggisverden.blogspot.com/ ) !!!

Takk for tilliten Anette! *klem til deg*

Ja og så var det denne utfordringen da... Si 7 sannheter om meg selv *huff*.


1. Jeg er kjempe glad i mann og barn.

2. Scrapping er en lidenskap og en livsstil.

3. Laaaaaaaaaaaaaang tid siden sist en LO ble scrappet - lager bare alt mulig annet for tiden!!!

4. Totalt avhengig av Scrapping.no! HVordan i alle dager klarte jeg meg uten, før i tiden?

5. Liker å bake.

6. På ingen måte verpesjuk - som visse andre *hehe*

7. Hater å stryke klær!!!



Kaster ballen videre til følgende 7 bloggere...

Caspra

Hønemor

Susieq

Ullpurka

Mais

HegeAL

Tove


Ingen kommentarer: