søndag 24. august 2008

Lek med teknikker


Nå har jeg sittet og lekt meg med ulike teknikker, og samlet de på ett og samme kort. Teknikkene som er brukt:

Bakgrunnsarket: Stemplet med versamark på glossy. Deretter sprayet jeg colorwash på en våtserviett og strøk over glossyen.

Det lille mønsterarket: Samme som bakgrunnsarket, men har i tillegg brukt Dreamweaver Embossing Paste, Polished Pigments og stensil.

Bildet: Dabbermaling og overføringsteknikk!!!

Kant rundt kortet: Dabbermaling!

Du verden så gøy det var å "klisse"!!!


This time i have tried different techniques, and gathered them on one card. The techniques I've used:
Pattern paper: Stamped on glossy, using versamark. Then spray colorwash on a moisturised tissue (those baby wipes...), and wipe up on the glossy.
The small pattern paper: Used the same paper that the Background paper. I've also used Dreamweaver Embossing Paste, Polished Pigments and stencil.
Picture: Dabberpaint and transfer technique.

It was so fun to play with the mess!!!

3 kommentarer:

Eli sa...

Hei
morsomt kort du har lagd her.

Men du, jeg vet ikke om du har fått det med deg, men det ligger en Award til deg inne på bloggen min.

Eli

Anita sa...

Så stilig kort!!

Connie sa...

Du og du for en klissing...hi hi hi!

HELT i min gate og smak, og dette ble jo bare såååå stilig! Lov meg å vise meg den IRL en gang da, fordi jeg ble jo bare helt satt ut her :-)

Utrolig kul :-)

Klem Connie