torsdag 3. juni 2010

The creativity can be started again...

The last few weeks I have not been to creative, because of all my examinations. But now I'm done for this time... And I have just started my summerholiday! That means that now I have a huge opportunity to do a lot of creative stuff. And I already started last night...
I made this card for a very special and kind woman, who wants to do something nice for a friend. What would be more appropriate to send a card like this? I really hope this friend likes it - and I'm sure she does (I know her very well!)
Thanks for stopping by.

De siste ukene har jeg ikke vært særlig kreativ, grunnet alle eksamenene. Men nå er jeg ferdig med disse for denne gang...  Og jeg har akkurat starta sommerferien!!!! Det betyr at nå har jeg en stor mulighet for å være virkelig kreativ. Jeg startet allerede i går kveld....
Jeg laget dette kortet for en spesiell og hyggelig dame, som vil gjøre noe flott for en venn. Hva vil vel være mer passende enn å sende et kort som dette? Jeg håper virkelig vennen liker dette - og jeg vet hun vil ( jeg kjenner henne svært godt!)
Takk for at du stakk innom.

4 kommentarer:

Kari sa...

Noe så lekkert. Dette var nydelig i fargevalg. Helhetlig og flott!

Anonym sa...

Hi Vigdis,
Just thought I would have a visit to your blog. I LOVE your cards.....especially the vingate ones! Beautiful! Hope your emams went well, I bet you are glad you have finished for the holidays!!! Thanks for sharing!

Anonym sa...

should check before I push send huh? I meant to write EXAMS!!! Sorry!

♥Gry sa...

❤❤❤
Nyyydelige kort du lager❤

klem