søndag 20. juni 2010

Sweet - finally a layout from me...

Today I have finally started on a LO. And you know what? It was fun! The last 3 years I have not made to many layouts. Scrapping have these last years been kind of a burden. Making cards have been much more fun - so instead of not doing anything - I started to make cards. But now... I think I'm going to make more layouts in the future - I felt it was kind of fun doing it again!

I dag har jeg omsider laget en LO. Og vet du hva? Det var moro! De siste 3 årene har jeg ikke laget for mange sider. Scrapping har disse årene vært som en byrde. Å lage kort har vært langt mer moro, så i steden for å ikke lage noen ting - begynte jeg å lage kort. Men nå... tror jeg faktisk jeg kommer til å lage flere sider i fremtiden. Det var faktisk litt gøy å gjøre det igjen!

5 kommentarer:

Renate sa...

Herlig å se en av dine vakre LOer i sving igjen. Altfor lenge siden sist altså.
Nydelig og avstemt og et vakkert bilde av lillerusket ditt.

Ha en herlig søndag i solen.

Guro sa...

Nydelig LO!!!

mariannes scrapperier m.m sa...

Denne er nydelig.

Karen Shady sa...

this one is gorgeous.... thanks forcalling in to my blog :)

Karen x

Tone K. sa...

Så nydelig denne var ! Og for et flott bilde !! Herlig !!! :o)
Ønsker deg en flott helg ! :o)