torsdag 17. juni 2010

For you my friend

As you see this card have almost the same layout as a card I made a few days ago, but it's still very different - although I've used the same kind of stamps... I love the design on this stamp that Connie made. She's a pretty good designer - and I really love her stamps!!! Thanks Connie - your stamps are the best! =)

Som du ser så har jeg brukt så og si samme oppsett på dette kortet som jeg brukte på et for et par dager siden, men de er likevel svært forskjellige - selv om jeg har brukt samme type stempler... Jeg digger designet på stempelet til Connie. Hun er en svært god designer - og jeg elsker stemplene hennes!!! Takk Connie - dine stempler er konge!!!

2 kommentarer:

Kari sa...

Åhh, lekkert dette også. Utrolig flotte farger sammen!

Meretekj sa...

Dette kortet var nydelig.
Jeg likte veldig godt det stemplet.