onsdag 16. juni 2010

What a cutie...?

On today's card I just love the image. I love the cute litle boy standing and make face. And as I mentioned the other day... that frame I used... I LOVE IT! I really wish I could be good in crochet - then I would be able to make frames like this myself... Maybe it could be this summers challenge for me - to learn to crochet?

På dagens kort bare digger jeg bildet. Jeg liker den søte lille gutten som står og gjør grimaser. Her om dagen nevnte jeg også at den ramma... Jeg ELSKER den! Jeg skulle virkelig ønske jeg var god til å hekle - da kunne jeg faktisk laget slike rammer selv. Kanskje det kan være denne sommerens utfordring til meg selv - å lære å hekle?

2 kommentarer:

lena sa...

for ett fantastisk kort!!!!!

Kari sa...

For et lekkert kort, noe så gjennomført i farger. Og det bildet var så herlig. Snakk om blikkfang da!